måndag, juli 09, 2012

Pearl Jam, Globen 7/7 2012. Vi var där!

Det var helt magiskt. HELT MAGISKT!!

Jag var så rädd för att bli besviken som sist vi såg Foo Fighters, att det skulle vara avtrubbade musiker som bara gjorde det dom kände sig tvingade till. Det var inte så. Det finns ingen konsert som kommer att kunna toppa det som vi var med om i Globen i lördags. Magiskt!!!!!!!!!!! Jag sjöng, dansade, skrek och grät.... Fantastiskt! Jag kommer aldrig ta av mig bandtröjan.

Efter två låtar kom det här:

YouTube är sprickfärdigt av videos, kolla in!

Och nu, dagen i bilder! Och orkar ni inte med bilderna så sluta läs nu och kom tillbaka senare
Vi ses!

Barnlediga över natten innebar tåg och hotell.

Är ni i Stockholm och vill ha schysst thaimat är det här the pläjs to go too.
Sunkig lokal, mitt i centrum och gudomligt gott! 
Helt OK vy från hotellrummet.
Fördrink på Anglais
Middagstips numero två. Vigårda, ligger i Moodhuset.
Sjukt gott, budget och snygga lokaler, så snygga lokaler!!
Utanför...
...på väg in!
Snart så!!

Vår dubbeldate!

Bandtröjan jag ALDRIG kommer att ta av mig.

Jag var i trans när dom började spela så...
Nope, inga fler bilder.

Det var maaaaaagiskt!!!!!!!!
(och jag kan inte sluta gråta lyckotårar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar